Με τούτα και μ’ εκείνα, πόσα να «εμπνευστούν» κι οι Ειδικοί, όλα τα «αιτιολογικά μάζωξης» συμπεριλήφθηκαν στο εξής απλό «ειδική μεταχείριση» και οι «εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης» σε «υγειονομικές ντουζιέρες για μπάνιο κι απολύμανση», θάλαμοι μονοξειδίου του άνθρακα δηλαδή.
Οι άνθρωποι δολοφονούνταν νόμιμα και οι συγγενείς τους λάμβαναν ένα γράμμα από το Κράτος, το οποίο γνωστοποιούσε τον θάνατο του προσώπου λόγω κάποιας «μεταδοτικής ασθένειας», συνήθως ιλαρά, και την αποτέφρωσή του ως «προληπτικό μέτρο υγείας».
Απαγορεύονταν οι νεκροτομές.
Με τους νόμους απ’ την μία ονομασία στην άλλη περνά η Ανθρωπότητα αυθημερόν.
Πλέον σοβαρό είναι να σημειωθεί πως η Εκκλησία κρατούσε μία σχέση «αντιπαραθετική» με το Ναζιστικό Κόμμα επιδιώκοντας την ανεξαρτησία του εξουσιαστικού της κέντρου μέσα στο αυταρχικό περιβάλλον, όπως διαμορφωνόταν. Υπήρχε βασικά διττής ερμηνείας στάση εκ μέρους της εκκλησίας. Οι Καθολικοί κρατούσαν ένα εκμαγείο αποστασιοποίησης και ζητούσαν να συγκεντρώνονται τα ανάπηρα παιδιά στα καθολικά μοναστήρια «προς διάσωσή τους», έχει γίνει γνωστή βεβαίως εκ των υστέρων η υπόθεση πολλαπλών βιασμών μέσα σε τέτοιου είδους «παιδοτροφεία», ενώ οι προτεστάντες ως «ορθολογιστές» συντάχτηκαν γρήγορα με την ιδεολογία του Führer.
Όταν άρχισαν να διαρρέουν οι πληροφορίες για τα εγκλήματα, η Εκκλησία «βοήθησε» στο ξεσκέπασμα του προγράμματος, με απώτερο σκοπό σαφώς να μην ανακαλυφθεί η δική της εμπλοκή.
Κατά την εφαρμογή του προγράμματος Aktion T-4 θανατώθηκαν γερμανοί & Αυστριακοί.
Επρόκειτο για εκκαθάριση των «υγειονομικά ατελών»!
Το αιτιολογικό δεν ήταν ιδεολογικό.
Αυτό σε αντιπαραβολή με το σήμερα, μπορεί να εξηγήσει για ποιους λόγους συμπορεύτηκαν διαφόρων ιδεοληψιών με τα ανοσιουργήματα της covid-Ô-συνθήκης.
Η επιβολή ιατρικών πράξεων λοιπόν είναι ιστορικά αποδεδειγμένο πως αφορά σε ναζιστική πράξη κι αυτό δεν γίνεται να παρερμηνευτεί όσο κι αν καίγονται οι αριστερο-ιδεολογόπληκτοι, που ένα σύνδρομο ενοχικό τους βασανίζει, επειδή την ύστατη στιγμή στάθηκαν ναζιστικότεροι των ναζιστών.
Εξ ου κι ενώ δεν βγάλαν τσιμουδιά για την αυτοκτονία της υγειονομικού, επανήλθαν να περιφέρουν τη χαιρετούρα του Πλεύρη στο ναζιστο-δικαστήριο.
Ένας καιροσκοπισμός δηλαδή που ενδεχομένως να τους βγάλει απ’ τη λάσπη, όπου είναι βαθιά χωμένοι.
Όλοι όσοι καταδίκασαν αθώους ανθρώπους με τους πλέον επαίσχυντους χαρακτηρισμούς, τους περιθωριοποίησαν, περάσαμε ενάμιση έτος χωρίς να μπορούμε να μπούμε ν’ αγοράσουμε ούτε βίδα, εμφανίζονται «αγανακτισμένοι» με την παλάμη του Πλεύρη, του οποίου ακολούθησαν κατά γράμμα τις επιταγές, ένεκα της υπουργοκαρέκλας στον υιό.
«Υγειονομική αρτιότητα» ποιος ακολούθησε;
Ως «κοινωνικά ασθενικός» ποιος διαπομπέυτηκε;;
Ως «ασυμπτωματικό ενδεχόμενο» ποιος κυνηγήθηκε;;
Ως «παρατηρούμενο ελάττωμα» ποιος περιθωριοποιήθηκε;;
Ποιοι ήσαν οι «προορίζοντες για ευθανασία», όταν έχουμε πλέον αποτελέσματα συντριπτικού ποσοστού θανάτων μετά από διασωλήνωση, η οποία επιβαλλόταν χωρίς τη θέληση του ασθενούς, ή ηλικιωμένων σε γηροκομεία;;
Πόσοι άνθρωποι θάφτηκαν χωρίς ούτε να επιτραπεί στους συγγενείς τους να τους δουν, λόγω «προληπτικού μέτρου υγείας»;;
Ποιοι ήταν αυτοί που απείχαν από κάθε λόγο στην κατάργηση της αυτοδιάθεσης του σώματος;; ακρογωνιαίος λίθος της ναζιστικής θεωρίας…
Τι διαφορετικό έκαναν οι scanαρισμένοι απ’ το να διαχωρίζουν, να σπέρνουν τη μισαλλοδοξία και την «ανώτερη καθαρότητα», να επικουρούν στον εξευτελισμό των ανθρώπων, να τραμπουκίζουν με χαρακτηρισμούς απαράδεκτους και υποβιβαστικούς, να κλείνουν τα μάτια σε κάθε ναζιστική ασχήμια;;
Ας απαντήσει ο ιδεολογόπληκτος με το scan ανά χείρας στα ερωτήματα…
Όλα έχουν καταγραφεί, είτε αρέσει είτε όχι.
Όσο κι αν πέσουν οι ιστορικοί με τα πληρωμένα τους γραφίδια να σφουγγαρίσουν την ιστορία, παλιά τους τέχνη κόσκινο, θα υπάρξει πάντα κάποια πένα στο μέλλον που θα ξαναγράψει τον ναζισμό, έτσι όπως συνέβη τον 21ο πια αιώνα.
Βασισμένος απ’ όσα γράφονται στο σήμερα από τους λίγους που μάχονται.
Αν είσαι ενάντια στην αδικία, δεν μιλάς επιλεκτικά για αδικία
Όσο ο Φύσσας ή Μάγγος
Όσο οι φυλακισμένοι κι οι απεργοί πείνας
Όσο ο Γιακουμάκης κι οι μετανάστες που πνίγονται στα παγωμένα νερά
Άλλο τόσο κι η νεαρή υγειονομικός που την ώθησαν στην αυτοκτονία οι «υγειονομικά τέλειοι»
Πλανάται μία omerta μεταξύ όλων των «κοινωνικά υπευθύνων»
Η omerta δείχνει ακριβώς τον εκφασισμένο πυρήνα του homus
Εδά σ’ αυτό το σημείο καλπάζει ο ναζισμός…
Καλύτερα να αναφερόμαστε στον άνθρωπο αποκαλώντας τον Homus
Κι οι «άνθρωποι των γραμμάτων» γνωρίζουν πολύ καλά τη διαφορά
Ο καημένος ο Homus θα σέρνεται εις το διηνεκές, αφού είναι πήλινος και το μόνο που γνωρίζει, όσες περγαμηνές κι αν κορνιζάρει στον τοίχο του, είναι να πουλιέται για το φαγητό του.
Ο Άνθρωπος ανά θρώσκει.
Σηκώνει το κεφάλι απ’ το φαγητό του και κοιτάζει τον Ορίζοντα.
Ο Homus λοιπόν θα αυτό-ταμπελοφορείται:
-
«φιλόζωος» και θα εργάζεται για την «πρωτοβουλία στείρωσης-τσιπαρίσματος-ευθανασίας των ζώων»
-
«οικολόγος» και θα μεριμνά για την εξαφάνιση της Φύσης
-
«νομικός» και θα εργάζεται για την αφαίρεση της αυτονομίας
-
«ιατρός» και η δουλειά του θα είναι η αξιολόγηση των «υγειονομικά ατελών»
-
«κατά της γυναικοκτονίας» αλλά υπέρ κάθε ανθρωποκτονίας, γι’ αυτό άλλωστε η εξουσία σπάει σε κομμάτια τα εγκλήματα, ώστε να νομιμοποιείται η συντέλεση κάθε φορά και άλλου εγκλήματος
-
«καλλιτέχνης» και θα μοστράρει τα κρατικά βραβεία του από την εκάστοτε χούντα
-
«προοδευτικός» και για πρόοδο θα αφισάρει την κάθε ΤΙΝΑ επιβολή, αφού δέχεται πως «δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική»
-
«Φιλάνθρωπος» και θα συνεργεί στην εξόντωση του Ανθρώπου.
-
«Superlativus» και θα καυχιέται για «εξαιρετική διανόηση», για «εξαιρετικό ήθος», για άρτια βιολογική ποιότητα, αλλά το μόνο που θα ‘χει, θα είναι η βιολογική υποταγή στις Φαρμακευτικές, ρομποτική σαφώς, ως γνήσιος «Ανώτερος Όχλος», που προσκυνά το WEF, επειδή από ήθος και διανόηση μακράν απέχει.
Άνθρωπος ωστόσο έπαψε να είναι και ίσως ανεπιστρεπτί…
Τόσα πνιγμένα πτώματα λοιπόν κάθε μέρα στα Νερά
Τόσες αυτοκτονίες
Υποψήφιοι Gerhard ήταν κι απλώς ήρθε η σειρά τους
Αύριο θα ‘ναι η δική μου
Μεθαύριο θα ‘ναι η δική σου
Πιες λίγο αφιόνι Homus σήμερα που προλαβαίνεις
Κάνε καμιά συνεδρία να βρεις τον «Εαυτό»
Κι όλα cool
Το παν είναι «θετική ενέργεια»…
Εμένα πάντως το «παρατηρούμενο ελάττωμά» μου είναι η ειρωνία
Δεν μπορώ αλλιώς ν’ αναφερθώ στον Homus…
-
Κείμενο: Ευαγγελία Τυμπλαλέξη
Το γυροσκόπιο αντίληψης της Ευαγγελίας Τυμπλαλέξη
Οδυνάται για τα κακώς κείμενα στον Πλανήτη.
Νιώθει να πάλλεται
Σε χώρο μαγνητικά απομονωμένο
Και η πυξίδα έχει χαθεί…
Pages: 1 2